پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204852
مسئول دفتر نمايندگي سپاه فارسان:
يکى از شرايط اقتصاد مقاومتي، استفاده از همه‌‌ ظرفيتهاى دولتى و مردمى است
تاریخ انتشار : 1395/02/07 18:35:09
نمایش : 1023
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه فارسان اظهار کرد: يکى از شرايط اقتصاد مقاومتي، استفاده از همه‌‌ ظرفيتهاى دولتى و مردمى است و اهتمام جدي به حل مشکلات معيشتي مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادي، حمايت از توليد ملي و مبارزه با اسراف از الزامات اقتصاد مقاومتي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد رضا علوي با تأکيد بر اينکه بايد جايگاه اقتصاد مقاومتي، حمايت از توليد و جلوگيري از عدم مهاجرت روستائيان به شهر و ايجاد اشتغال در برنامه‌هاي اقتصادي دستگا‌ه‌هاي اجرايي به طور واضح مشخص شود، افزود: دولت بايد با تدبير از فرصت به دست آمده در فضاي پسابرجام براي رونق توليد داخلي و توجه به سرمايه‌گذار و توليدکننده داخلي شرايط را براي توليد کالاهاي ايراني فراهم کند.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي به اقتصاد داخلي و نيز تحولات اقتصاد جهاني پيوند خورده و مي‌تواند مشکلات را کاهش دهد.

علوي، يادآور شد: اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي باعث مي‌شود پس‌اندازهاي خُرد و منابع کلان کشور به سمت سرمايه‌گذاري و خريد اوراق مشارکت، ايجاد اشتغال خُرد در شهرها و روستاها و تجاري‌سازي و نيز عرضه به بازار هدايت شود.

وي، در پايان با تأکيد بر اينکه اجراي صحيح سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي موجب کاهش تنش‌ها از اقتصاد کشور مي‌شود، خاطرنشان کرد: اين موضوع باعث مي‌شود ما از تنش‌هاي اقتصادي جهان دور شده و يا حداکثر تأثير کمتري بر اقتصاد کشور داشته باشد و آن را دچار تزلزل نکند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html